نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آگاه‌سازی آسیب‌شناسی برنامه‌های ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان [دوره 10، شماره 22، 1399، صفحه 127-153]
  • آموزش و توسعه منابع انسانی نقش واسطه ای سرمایه فکری در تأثیرگذاری آموزش و توسعه منابع انسانی بر عملکرد نوآورانه در سازمان بسیج استادان استان گیلان [دوره 10، شماره 21، 1399، صفحه 295-325]

ا

  • اخلاق الگوی پارادایمیک مضامین اخلاقی در سینمای دفاع مقدس [دوره 10، شماره 21، 1399، صفحه 1-29]
  • ادبیات تعلیمی تربیت در ادبیات تعلیمی با تأکید بر قابوسنامه و با نگاه به افق آینده فرهنگ ایرانی- اسلامی [دوره 10، شماره 22، 1399، صفحه 63-102]
  • ایران الگوی سیاست‌گذاری مناسبات فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان [دوره 10، شماره 21، 1399، صفحه 125-170]
  • ارزش‌ها شناسایی حوزه های دانشی دفاع مقدس و تعیین سهم آنها در حفظ و نشر ارزش ها در گام دوم انقلاب اسلامی [دوره 10، شماره 21، 1399، صفحه 327-354]
  • استحکام نظام جمهوری اسلامی ایران راهبردها و راهکارهای استحکام‌بخشی به ساخت درونی قدرت ج.ا.ا در بعد سیاسی در گام دوم انقلاب اسلامی [دوره 10، شماره 21، 1399، صفحه 31-54]
  • اعتبارسنجی بررسی اعتبار مدل رشد و توسعه سرمایه‌های اجتماعی در سازمان‌های دولتی [دوره 10، شماره 22، 1399، صفحه 155-179]
  • اعتماد اجتماعی بررسی اثرگذاری متغیرهای اجتماعی بر شاخص‌های امنیت اجتماعی (مقایسه تطبیقی بین ایران و ترکیه) [دوره 10، شماره 22، 1399، صفحه 221-252]
  • اعتماد نهادی بررسی اثرگذاری متغیرهای اجتماعی بر شاخص‌های امنیت اجتماعی (مقایسه تطبیقی بین ایران و ترکیه) [دوره 10، شماره 22، 1399، صفحه 221-252]
  • اقامه نماز آسیب‌شناسی برنامه‌های ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان [دوره 10، شماره 22، 1399، صفحه 127-153]
  • الگو الگوی تربیت دینی و انقلابی دانشجویان و اقدامات اساسی و اجرایی پیاده‌سازی آن (مورد مطالعه: دانشگاه علوم انتظامی امین) [دوره 10، شماره 21، 1399، صفحه 89-123]
  • الگو الگوی سیاست‌گذاری مناسبات فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان [دوره 10، شماره 21، 1399، صفحه 125-170]
  • الگوی آموزشی الگوی آموزشی مدیریت صحنه در مقابله با تهدیدات نرم «با تأکید بر شایستگی‌ها و قابلیت فراگیران» [دوره 10، شماره 22، 1399، صفحه 103-125]
  • امام جماعت) آسیب‌شناسی برنامه‌های ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان [دوره 10، شماره 22، 1399، صفحه 127-153]
  • امام خمینی(ره) طراحی الگوی نظام فرهنگی مطلوب از منظر امام خمینی(ره) [دوره 10، شماره 22، 1399، صفحه 37-61]
  • امنیت مطالعه کیفی «انحراف جوامع بشری از دین و فطرت الهی» راهی برای شناخت مؤلفه‌های تهدید نرم فرهنگی [دوره 10، شماره 22، 1399، صفحه 1-35]
  • اینترنت بررسی چگونگی استفاده تحصیلی دانشجویان از فضای مجازی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه تبریز) [دوره 10، شماره 22، 1399، صفحه 319-350]
  • انحراف جامعه مطالعه کیفی «انحراف جوامع بشری از دین و فطرت الهی» راهی برای شناخت مؤلفه‌های تهدید نرم فرهنگی [دوره 10، شماره 22، 1399، صفحه 1-35]
  • انقلاب اسلامی راهبردها و راهکارهای استحکام‌بخشی به ساخت درونی قدرت ج.ا.ا در بعد سیاسی در گام دوم انقلاب اسلامی [دوره 10، شماره 21، 1399، صفحه 31-54]

ب

  • بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی شناسایی مؤلفه‌های گفتمان مقاومت انقلابی شهدا در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی [دوره 10، شماره 21، 1399، صفحه 55-87]
  • برداشت از خود مطالعه نقش فناوری‌های ارتباطی در ساختار هویّت اجتماعی [دوره 10، شماره 22، 1399، صفحه 253-286]
  • بنیه دفاعی الگوی مقاومت اسلامی؛ مطالعه بیانات مقام معظم رهبری [دوره 10، شماره 21، 1399، صفحه 171-202]
  • بومی بررسی چگونگی استفاده تحصیلی دانشجویان از فضای مجازی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه تبریز) [دوره 10، شماره 22، 1399، صفحه 319-350]

پ

  • پاداش آسیب‌شناسی برنامه‌های ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان [دوره 10، شماره 22، 1399، صفحه 127-153]

ت

  • تأثیر بررسی چگونگی استفاده تحصیلی دانشجویان از فضای مجازی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه تبریز) [دوره 10، شماره 22، 1399، صفحه 319-350]
  • تربیت تربیت در ادبیات تعلیمی با تأکید بر قابوسنامه و با نگاه به افق آینده فرهنگ ایرانی- اسلامی [دوره 10، شماره 22، 1399، صفحه 63-102]
  • تربیت دینی ادبیّات فارسی و تعلیم و تربیتِ دینی؛ با محوریّتِ کتاب‌هایِ فارسیِ دورة متوسّطة اوّل [دوره 10، شماره 21، 1399، صفحه 203-265]
  • تربیت دینی و انقلابی الگوی تربیت دینی و انقلابی دانشجویان و اقدامات اساسی و اجرایی پیاده‌سازی آن (مورد مطالعه: دانشگاه علوم انتظامی امین) [دوره 10، شماره 21، 1399، صفحه 89-123]
  • ترویج و توسعه آسیب‌شناسی برنامه‌های ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان [دوره 10، شماره 22، 1399، صفحه 127-153]
  • تعلیم تربیت در ادبیات تعلیمی با تأکید بر قابوسنامه و با نگاه به افق آینده فرهنگ ایرانی- اسلامی [دوره 10، شماره 22، 1399، صفحه 63-102]
  • تقسیم کار بررسی جایگاه متغیرهای عدالت سازمانی، رضایت شغلی و تقسیم کار در تبیین وجدان کاری (مطالعه موردی: کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال 1399) [دوره 10، شماره 21، 1399، صفحه 388-417]
  • تکلیف‌محوری الگوی مقاومت اسلامی؛ مطالعه بیانات مقام معظم رهبری [دوره 10، شماره 21، 1399، صفحه 171-202]
  • تهدیدات نرم الگوی آموزشی مدیریت صحنه در مقابله با تهدیدات نرم «با تأکید بر شایستگی‌ها و قابلیت فراگیران» [دوره 10، شماره 22، 1399، صفحه 103-125]
  • تهدید نرم فرهنگی مطالعه کیفی «انحراف جوامع بشری از دین و فطرت الهی» راهی برای شناخت مؤلفه‌های تهدید نرم فرهنگی [دوره 10، شماره 22، 1399، صفحه 1-35]
  • توسعه اجتماعی بررسی نقش سرمایه اجتماعی در توسعه اجتماعی (مطالعه موردی استان هرمزگان) [دوره 10، شماره 21، 1399، صفحه 267-294]

ج

  • جامعه آرمانی مطالعه جامعه آرمانی در سیره شهدای دفاع مقدس [دوره 10، شماره 22، 1399، صفحه 181-197]
  • جمهوری آذربایجان الگوی سیاست‌گذاری مناسبات فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان [دوره 10، شماره 21، 1399، صفحه 125-170]
  • جمهوری اسلامی راهبردها و راهکارهای استحکام‌بخشی به ساخت درونی قدرت ج.ا.ا در بعد سیاسی در گام دوم انقلاب اسلامی [دوره 10، شماره 21، 1399، صفحه 31-54]
  • جمهوری اسلامی ایران طراحی الگوی نظام فرهنگی مطلوب از منظر امام خمینی(ره) [دوره 10، شماره 22، 1399، صفحه 37-61]
  • جوانان مطالعه نقش فناوری‌های ارتباطی در ساختار هویّت اجتماعی [دوره 10، شماره 22، 1399، صفحه 253-286]

ح

د

  • دانش‌آموز ادبیّات فارسی و تعلیم و تربیتِ دینی؛ با محوریّتِ کتاب‌هایِ فارسیِ دورة متوسّطة اوّل [دوره 10، شماره 21، 1399، صفحه 203-265]
  • دانشجو الگوی تربیت دینی و انقلابی دانشجویان و اقدامات اساسی و اجرایی پیاده‌سازی آن (مورد مطالعه: دانشگاه علوم انتظامی امین) [دوره 10، شماره 21، 1399، صفحه 89-123]
  • دانشجو بررسی چگونگی استفاده تحصیلی دانشجویان از فضای مجازی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه تبریز) [دوره 10، شماره 22، 1399، صفحه 319-350]
  • دانشگاه علوم انتظامی امین الگوی تربیت دینی و انقلابی دانشجویان و اقدامات اساسی و اجرایی پیاده‌سازی آن (مورد مطالعه: دانشگاه علوم انتظامی امین) [دوره 10، شماره 21، 1399، صفحه 89-123]
  • دفاع مقدس الگوی پارادایمیک مضامین اخلاقی در سینمای دفاع مقدس [دوره 10، شماره 21، 1399، صفحه 1-29]
  • دفاع مقدس شناسایی حوزه های دانشی دفاع مقدس و تعیین سهم آنها در حفظ و نشر ارزش ها در گام دوم انقلاب اسلامی [دوره 10، شماره 21، 1399، صفحه 327-354]

ر

  • رضایت شغلی بررسی جایگاه متغیرهای عدالت سازمانی، رضایت شغلی و تقسیم کار در تبیین وجدان کاری (مطالعه موردی: کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال 1399) [دوره 10، شماره 21، 1399، صفحه 388-417]
  • رفتارهای خشونت‌آمیز آموزش مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی مؤثر بر کاهش رفتارهای پرخطر نوجوانان (مطالعه موردی: نوجوانان کانون اصلاح و تربیت شهر کرمان) [دوره 10، شماره 22، 1399، صفحه 199-219]
  • رهبری تحول بررسی رابطه بین مؤلفه های فرهنگ سازمانی با رهبری تحول و تعیین درجه تناسب مدل فرهنگ سازمانی مبتنی بر رهبری تحول در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 10، شماره 21، 1399، صفحه 355-382]

س

  • ساخت درونی نظام جمهوری اسلامی ایران راهبردها و راهکارهای استحکام‌بخشی به ساخت درونی قدرت ج.ا.ا در بعد سیاسی در گام دوم انقلاب اسلامی [دوره 10، شماره 21، 1399، صفحه 31-54]
  • ساخت قدرت جمهوری اسلامی ایران راهبردها و راهکارهای استحکام‌بخشی به ساخت درونی قدرت ج.ا.ا در بعد سیاسی در گام دوم انقلاب اسلامی [دوره 10، شماره 21، 1399، صفحه 31-54]
  • سازمان صدا و سیما بررسی رابطه بین مؤلفه های فرهنگ سازمانی با رهبری تحول و تعیین درجه تناسب مدل فرهنگ سازمانی مبتنی بر رهبری تحول در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 10، شماره 21، 1399، صفحه 355-382]
  • سیاست‌گذاری الگوی سیاست‌گذاری مناسبات فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان [دوره 10، شماره 21، 1399، صفحه 125-170]
  • سرانه آموزشی بررسی نقش سرمایه اجتماعی در توسعه اجتماعی (مطالعه موردی استان هرمزگان) [دوره 10، شماره 21، 1399، صفحه 267-294]
  • سرانه آموزشی و فرهنگی بررسی نقش سرمایه اجتماعی در توسعه اجتماعی (مطالعه موردی استان هرمزگان) [دوره 10، شماره 21، 1399، صفحه 267-294]
  • سرمایه اجتماعی بررسی نقش سرمایه اجتماعی در توسعه اجتماعی (مطالعه موردی استان هرمزگان) [دوره 10، شماره 21، 1399، صفحه 267-294]
  • سرمایه فکری و عملکرد نوآورانه نقش واسطه ای سرمایه فکری در تأثیرگذاری آموزش و توسعه منابع انسانی بر عملکرد نوآورانه در سازمان بسیج استادان استان گیلان [دوره 10، شماره 21، 1399، صفحه 295-325]
  • سیره مطالعه جامعه آرمانی در سیره شهدای دفاع مقدس [دوره 10، شماره 22، 1399، صفحه 181-197]
  • سیره نبوی مطالعه کیفی «انحراف جوامع بشری از دین و فطرت الهی» راهی برای شناخت مؤلفه‌های تهدید نرم فرهنگی [دوره 10، شماره 22، 1399، صفحه 1-35]
  • سینما الگوی پارادایمیک مضامین اخلاقی در سینمای دفاع مقدس [دوره 10، شماره 21، 1399، صفحه 1-29]
  • سینمای دفاع مقدس الگوی پارادایمیک مضامین اخلاقی در سینمای دفاع مقدس [دوره 10، شماره 21، 1399، صفحه 1-29]

ش

  • شاخص‌های امنیت اجتماعی بررسی اثرگذاری متغیرهای اجتماعی بر شاخص‌های امنیت اجتماعی (مقایسه تطبیقی بین ایران و ترکیه) [دوره 10، شماره 22، 1399، صفحه 221-252]
  • شایستگی و قابلیت فراگیران الگوی آموزشی مدیریت صحنه در مقابله با تهدیدات نرم «با تأکید بر شایستگی‌ها و قابلیت فراگیران» [دوره 10، شماره 22، 1399، صفحه 103-125]
  • شهید مطالعه جامعه آرمانی در سیره شهدای دفاع مقدس [دوره 10، شماره 22، 1399، صفحه 181-197]

ع

  • عدالت سازمانی بررسی جایگاه متغیرهای عدالت سازمانی، رضایت شغلی و تقسیم کار در تبیین وجدان کاری (مطالعه موردی: کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال 1399) [دوره 10، شماره 21، 1399، صفحه 388-417]
  • عوامل اجتماعی- اقتصادی تأثیر عوامل اجتماعی- اقتصادی و مشارکت ورزشی بر هزینه‌های ورزشی و درمانی کارکنان (مطالعه موردی: یکی از مراکز فرهنگی نظامی) [دوره 10، شماره 22، 1399، صفحه 287-317]

ف

  • فرهنگ بررسی رابطه بین مؤلفه های فرهنگ سازمانی با رهبری تحول و تعیین درجه تناسب مدل فرهنگ سازمانی مبتنی بر رهبری تحول در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 10، شماره 21، 1399، صفحه 355-382]
  • فرهنگ طراحی الگوی نظام فرهنگی مطلوب از منظر امام خمینی(ره) [دوره 10، شماره 22، 1399، صفحه 37-61]
  • فرهنگ تربیت در ادبیات تعلیمی با تأکید بر قابوسنامه و با نگاه به افق آینده فرهنگ ایرانی- اسلامی [دوره 10، شماره 22، 1399، صفحه 63-102]
  • فرهنگ سازمانی بررسی رابطه بین مؤلفه های فرهنگ سازمانی با رهبری تحول و تعیین درجه تناسب مدل فرهنگ سازمانی مبتنی بر رهبری تحول در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 10، شماره 21، 1399، صفحه 355-382]
  • فضای فیزیکی مسجد دانشگاه آسیب‌شناسی برنامه‌های ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان [دوره 10، شماره 22، 1399، صفحه 127-153]
  • فضای مجازی بررسی چگونگی استفاده تحصیلی دانشجویان از فضای مجازی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه تبریز) [دوره 10، شماره 22، 1399، صفحه 319-350]
  • فناوری‌های ارتباطی مطالعه نقش فناوری‌های ارتباطی در ساختار هویّت اجتماعی [دوره 10، شماره 22، 1399، صفحه 253-286]

ق

  • قاب‌بندی الگوی پارادایمیک مضامین اخلاقی در سینمای دفاع مقدس [دوره 10، شماره 21، 1399، صفحه 1-29]
  • قابوسنامه تربیت در ادبیات تعلیمی با تأکید بر قابوسنامه و با نگاه به افق آینده فرهنگ ایرانی- اسلامی [دوره 10، شماره 22، 1399، صفحه 63-102]
  • قرآن کریم مطالعه کیفی «انحراف جوامع بشری از دین و فطرت الهی» راهی برای شناخت مؤلفه‌های تهدید نرم فرهنگی [دوره 10، شماره 22، 1399، صفحه 1-35]

ک

  • کارگاه و حلقه صالحین نقش واسطه ای سرمایه فکری در تأثیرگذاری آموزش و توسعه منابع انسانی بر عملکرد نوآورانه در سازمان بسیج استادان استان گیلان [دوره 10، شماره 21، 1399، صفحه 295-325]
  • کتاب‌های قدیم و جدید فارسی ادبیّات فارسی و تعلیم و تربیتِ دینی؛ با محوریّتِ کتاب‌هایِ فارسیِ دورة متوسّطة اوّل [دوره 10، شماره 21، 1399، صفحه 203-265]

گ

  • گفتمان شناسایی مؤلفه‌های گفتمان مقاومت انقلابی شهدا در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی [دوره 10، شماره 21، 1399، صفحه 55-87]

م

  • متوسّطة اوّل ادبیّات فارسی و تعلیم و تربیتِ دینی؛ با محوریّتِ کتاب‌هایِ فارسیِ دورة متوسّطة اوّل [دوره 10، شماره 21، 1399، صفحه 203-265]
  • متولیان فرهنگی (استادان آسیب‌شناسی برنامه‌های ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان [دوره 10، شماره 22، 1399، صفحه 127-153]
  • مدارای اجتماعی بررسی اثرگذاری متغیرهای اجتماعی بر شاخص‌های امنیت اجتماعی (مقایسه تطبیقی بین ایران و ترکیه) [دوره 10، شماره 22، 1399، صفحه 221-252]
  • مدیریت دانش شناسایی حوزه های دانشی دفاع مقدس و تعیین سهم آنها در حفظ و نشر ارزش ها در گام دوم انقلاب اسلامی [دوره 10، شماره 21، 1399، صفحه 327-354]
  • مدل رشد و توسعه سرمایه‌های اجتماعی بررسی اعتبار مدل رشد و توسعه سرمایه‌های اجتماعی در سازمان‌های دولتی [دوره 10، شماره 22، 1399، صفحه 155-179]
  • مشارکت اجتماعی و طبقه اجتماعی بررسی اثرگذاری متغیرهای اجتماعی بر شاخص‌های امنیت اجتماعی (مقایسه تطبیقی بین ایران و ترکیه) [دوره 10، شماره 22، 1399، صفحه 221-252]
  • مشارکت ورزشی تأثیر عوامل اجتماعی- اقتصادی و مشارکت ورزشی بر هزینه‌های ورزشی و درمانی کارکنان (مطالعه موردی: یکی از مراکز فرهنگی نظامی) [دوره 10، شماره 22، 1399، صفحه 287-317]
  • مضامین اخلاقی الگوی پارادایمیک مضامین اخلاقی در سینمای دفاع مقدس [دوره 10، شماره 21، 1399، صفحه 1-29]
  • معلّم ادبیّات فارسی و تعلیم و تربیتِ دینی؛ با محوریّتِ کتاب‌هایِ فارسیِ دورة متوسّطة اوّل [دوره 10، شماره 21، 1399، صفحه 203-265]
  • معنویت گرایی الگوی مقاومت اسلامی؛ مطالعه بیانات مقام معظم رهبری [دوره 10، شماره 21، 1399، صفحه 171-202]
  • مقام معظم رهبری الگوی آموزشی مدیریت صحنه در مقابله با تهدیدات نرم «با تأکید بر شایستگی‌ها و قابلیت فراگیران» [دوره 10، شماره 22، 1399، صفحه 103-125]
  • مقاومت اسلامی الگوی مقاومت اسلامی؛ مطالعه بیانات مقام معظم رهبری [دوره 10، شماره 21، 1399، صفحه 171-202]
  • مقاومت انقلابی شناسایی مؤلفه‌های گفتمان مقاومت انقلابی شهدا در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی [دوره 10، شماره 21، 1399، صفحه 55-87]
  • مناسبات فرهنگی الگوی سیاست‌گذاری مناسبات فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان [دوره 10، شماره 21، 1399، صفحه 125-170]
  • منظومه فکری مطالعه جامعه آرمانی در سیره شهدای دفاع مقدس [دوره 10، شماره 22، 1399، صفحه 181-197]
  • مهاجر بررسی چگونگی استفاده تحصیلی دانشجویان از فضای مجازی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه تبریز) [دوره 10، شماره 22، 1399، صفحه 319-350]
  • مهارت‌های اجتماعی آموزش مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی مؤثر بر کاهش رفتارهای پرخطر نوجوانان (مطالعه موردی: نوجوانان کانون اصلاح و تربیت شهر کرمان) [دوره 10، شماره 22، 1399، صفحه 199-219]
  • مهارت‌های ارتباطی آموزش مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی مؤثر بر کاهش رفتارهای پرخطر نوجوانان (مطالعه موردی: نوجوانان کانون اصلاح و تربیت شهر کرمان) [دوره 10، شماره 22، 1399، صفحه 199-219]

ن

  • نشست سیاسی و بصیرتی نقش واسطه ای سرمایه فکری در تأثیرگذاری آموزش و توسعه منابع انسانی بر عملکرد نوآورانه در سازمان بسیج استادان استان گیلان [دوره 10، شماره 21، 1399، صفحه 295-325]
  • نظام فرهنگی طراحی الگوی نظام فرهنگی مطلوب از منظر امام خمینی(ره) [دوره 10، شماره 22، 1399، صفحه 37-61]
  • نظریه داده‌بنیاد طراحی الگوی نظام فرهنگی مطلوب از منظر امام خمینی(ره) [دوره 10، شماره 22، 1399، صفحه 37-61]
  • نوجوانان کانون اصلاح و تربیت آموزش مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی مؤثر بر کاهش رفتارهای پرخطر نوجوانان (مطالعه موردی: نوجوانان کانون اصلاح و تربیت شهر کرمان) [دوره 10، شماره 22، 1399، صفحه 199-219]

و

  • وجدان کار بررسی جایگاه متغیرهای عدالت سازمانی، رضایت شغلی و تقسیم کار در تبیین وجدان کاری (مطالعه موردی: کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال 1399) [دوره 10، شماره 21، 1399، صفحه 388-417]
  • وحدت و هم‌گرایی الگوی مقاومت اسلامی؛ مطالعه بیانات مقام معظم رهبری [دوره 10، شماره 21، 1399، صفحه 171-202]
  • وصیت‌نامه شهدا شناسایی مؤلفه‌های گفتمان مقاومت انقلابی شهدا در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی [دوره 10، شماره 21، 1399، صفحه 55-87]

ه

  • هزینه‌های درمانی تأثیر عوامل اجتماعی- اقتصادی و مشارکت ورزشی بر هزینه‌های ورزشی و درمانی کارکنان (مطالعه موردی: یکی از مراکز فرهنگی نظامی) [دوره 10، شماره 22، 1399، صفحه 287-317]
  • هزینه‌های ورزشی تأثیر عوامل اجتماعی- اقتصادی و مشارکت ورزشی بر هزینه‌های ورزشی و درمانی کارکنان (مطالعه موردی: یکی از مراکز فرهنگی نظامی) [دوره 10، شماره 22، 1399، صفحه 287-317]
  • هویت اجتماعی بررسی اثرگذاری متغیرهای اجتماعی بر شاخص‌های امنیت اجتماعی (مقایسه تطبیقی بین ایران و ترکیه) [دوره 10، شماره 22، 1399، صفحه 221-252]
  • هویّت اجتماعی مطالعه نقش فناوری‌های ارتباطی در ساختار هویّت اجتماعی [دوره 10، شماره 22، 1399، صفحه 253-286]